Ut med systeryster

Canon G16
 
 
Min bästiga lillasyster är på besök. Hon kom igår och är idag på kurs i närheten av mitt jobb. Ikväll är det hon och jag som går ut och äter middag ihop. Jag tänkte att vi skulle börja med en drink på Garage Del Gusto. Bilderna ovan är från då jag och Johan var där med några vänner på aperitivo. Mycket trevligt ställe!
 
Efter det promenerar vi vidare till Austin food works. Johan har varit där massssssa gånger så nu tänkte jag passa på att se om det är något att ha. Ser väldigt mycket fram emot ikväll. Det var längesedan jag och min syster gjorde något bara vi två. Förr sågs vi massor, vi bodde till och med grannar med krypavstånd i några år. Nu är det lite längre, 50 mil. Man får ta tillvara på varje tillfälle.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: