Tradera

Bilder lånade från tradera.com
 
 
Jag har skaffat konto på Tradera. Det hela började med att vi behövde köpa en ny läderrem till Oscars Tripp trapp-stol. Men eftersom den nya versionen av stolen inte har läderrem så kunde jag inte hitta någon sådan reservdel. Då dök Tradera upp i sökresultatet. Där fanns remmar i olika färger från en dansk tjej som jag tror syr dem själv. Kul och jag fick köpa den för bara 75 kr inklusive frakt.
 
Sen kom jag på att Oscar måste ha en vinteroverall. Kylan kommer krypande väldigt fort nu. Efter lite efterforskning på Polarn och pyrets webshop så tyckte jag det var hemskt dyrt för ett plagg som han bara kan ha en säsong. Men såklart fanns det fina begagnade exemplar på Tradera. Den här overallen blev Oscars för 417 kr inklusive frakt. Helt okej. En ny kostar minst dubbelt så mycket. Visst finns det billigare säkert jättbra alternativ i andra butiker men jag var lite inställd på en från Polarn den här gången.
 

Postat av: home2tiny

Tradera är super, både till att sälja och köpa. Ha en härlig lördag. Kramisar Tina

Svar: Jag har aldrig testat att sälja men det kommer nog också ske inom kort :)
Anna

2015-10-10 @ 09:22:11
http://home2tiny.blogspot.se/
Postat av: Susanna

Tradera är väldigt bra! Jag köpte Isabellas vinteroverall (likadan som du köpte till Oscar fast svart) förra året. Helt ny fast för halva priset.

Svar: Ja, jag är såå nöjd. Det blir helt klart mer kik på Tradera i framtiden :)
Anna

2015-10-10 @ 21:19:02

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: