Så blev septemberlistan

Då har vi kommit in i oktober månad och det är dags att redovisa hur mina mål för september blev. Klarade jag det jag skrev att jag ville göra?
 
Huset - Vi ska få till tre besök från olika firmor för att få offert på dränering och murarbete.
Klarades alldeles utmärkt. Tredje firman var hos oss sista dagen i september. Vi har bara fått in en offert än så länge och den var svindyr...
 
 
 
 
Pyssel - Jag ska sätta upp Oscars gipshänder på någon vägg i huset. De har varit inramade i några veckor nu... 
Gick också bra. Det var en av de första grejerna på listan jag bockade av.
 
 
 
 
Baka - Minst två olika bak ska jag få till. Det ena är redan avbockat. Jag gjorde en blåbärscheesecake i helgen. Mums! Bilder och recept kommer.
Fail... Det blev bara ett bak.
 
Välgörenhet - Jag skänkte 500 kr till Radiohjälpen i förra veckan som ska gå till flyktingarna. Jag vill ge mer.
Några smågrejer fick vi till. Jag och Johan ringde och röstade 6 gånger i förran veckans idol då alla pengar gick till Hela Sverige skramlar-galan. Jag har köpt ett rosa band att ha på jackan och Johan köpte två matlådor. Båda i förmån för att hjälpa forskningen kring bröstcancer.
 
Ego - Jag ska göra något kul/trevligt/rofyllt bara för mig själv.
Jag har varit iväg på två grejer. Sven-Harrys konstmuseum + middag med Angelica och middag med ett större tjejgäng på Primo ciao ciao. Härligt!
 
Träning - Måste komma igång med träningen nu när sommarledigheten är över.
Nja, det gick sådär. Jag hann träna en gång innan Oscar gav mig en förkylning och efter den har jag inte kommit igång igen.
 
Familj - Jag ska uppvakta min man lite mer <3
Gick också sädår. Jag köpte lite ekologisk lakrits och choklad till honom i förra veckan. Vet inte om det räknas egentligen.
 
 
Samtliga bilder Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
 
Piff - Jag ska unna mig mer snittblommor. Vaserna är till för att användas!
Jag köpte en bukett kryss och tre rosor. De har stått i tre veckor nu! Snacka om bra kvalité :)
 
Jobb - Det projekt jag arbetar med ska börja flyta på bättre.
Efter ett möte har jag lite mer att arbeta på men det kommer ta ett bra tag innan projektet är i hamn. 
 
Bilder - Fler bilder ska redigeras. Jag ska också beställa bilder på Oscar att rama in och sätta i hans bok.
Här har jag inte heller lyckats det minsta. Får försöka igen i den nya månaden.

Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Vilken härlig lista!

Svar: Vad kul att du tycker det. Jag tycker själv att det är ett ganska trevligt koncept :)
Anna

2015-10-05 @ 22:27:08
http://angelicasvarld.blogg.se/
Postat av: home2tiny

Vilken bra lista och kul för mig som ny läsare att läsa. Kramisar Tina

Svar: Tack! Jag kikade in hos dig också och tycker du har en riktigt trevlig blogg. Det blev ett klick i Bloglovin på en gång :)Kram
Anna

2015-10-06 @ 08:59:29
http://home2tiny.blogspot.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: