Oscars första skolfoto

Bilder lånade från jbstudio.se
 
 
För några veckor sedan blev Oscar fotograferad för första gången av en professionell fotograf. Fotografen kom till Smarta barn och tog bilderna utomhus. Oscar var tydligen inte jätteimponerad av att sitta still och få sin bild tagen men det blev ändå några bilder. Jag kunde knappt bärga mig tills resultatet kom. Och här är de! De två bilderna på Oscar. Det togs också en gruppbild på alla barn med lärare. Nu är det bara att välja på nätet hur många bilder och vilken storlek som ska beställas. Min fina son :)
 

Postat av: Harriet

Så fina foton, speciellt det högra. Farmors hjärta. Ses i morgon. Kram

Svar: Jag gillar också det högra bäst :)
Anna

2015-10-14 @ 13:26:10
Postat av: syster

Verkligen jättefina kort på sötnosen! Moster önskar sig ett i julklapp <3

Svar: Hihi, ja lille gubben är så gullig :)
Anna

2015-10-15 @ 21:08:34

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: