Lista i oktober

Så här blir oktober månads lista. Lite sen för jag tänkte fixa bild till men det har inte funnits tid så nu blir det här ett bildlöst inlägg.

Huset - Den trasiga rutan i växthuset ska fixas. Tvättstugan ska rensas på gamla handdukar och lakan som aldrig används.
 
Pyssel - Vet inte om jag har något på gång just nu. Det återstår att se!
 
Baka - Jag ska testa ett recept på Snicker doodles.
 
Välgörenhet - Jag ska börja planera och kanske inhandla inför årets skokartongsappell.
 
Ego - Jag ska läs mera bok.
 
Träning - Jag ska boka in min första PT-träning. Vann tre PT-timmar på mitt gym Rosa skrot genom Facebook!
 
Familj - Få bort lite skärmtid för oss alla tre och umgås istället.
 
Piff - Samma som förra månaden. Jag ska unna mig mer snittblommor. Vaserna är till för att användas!
 
Jobb - Jag ska ta minst en ny utmaning guldsmedsmässigt.
 
Bilder - Jag ska beställa bilder på Oscar att rama in och sätta i hans bok.

Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Vilken bra lista - skönt att ha lite planer för tiden som kommer!

Svar: Ja, det är ju det. Annars vet man inte riktigt var tiden tar vägen känner jag :)
Anna

2015-10-12 @ 21:46:52
http://angelicasvarld.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: