Oscar i höstlöven

 
 
I torsdags då jag och Oscar tog oss ut mot en lekplats så passade jag också på att få med mig kameran. Förra året blev det inga bilder i höstlöven så jag har tänkt på det väldigt mycket den här säsongen. Det gäller att passa på innan allt blir brunt och grått. Än finns det fortfarande färg kvar. Den här bilden blev jag mest nöjd med.
 
 
Båda bilder Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
 
Annars såg det mest ut så här. En Oscar som inte alls ville stå still och som travade i rakt motsatt riktning från där jag stod. Det som till slut gjorde att jag fick en och annan bra bild var att jag gjorde massa roliga miner och grimaser som jag vet brukar gå hem. Varför tänkte jag inte på det tidigare? En erfarenhet rikare till nästa gång :)
 

Postat av: Syster

Härligt med höstlöv och en sötnos på bild :)

Svar: Ja, jag blev riktigt glad att några bilder blev bra ändå. Nästa år kanske det bli ännu bättre :)
Anna

2015-11-07 @ 12:59:48
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Men va härliga bilder!!

Svar: Tack! Så kul att få till något ändå. Det är ju milt sagt en utmaning med en snart 2-åring :)
Anna

2015-11-07 @ 18:07:35
http://angelicasvarld.blogg.se/
Postat av: Carolina Thoor

Vilka härliga höstbilder :D

Svar: Tack! Jag är riktigt nöjd faktiskt :)
Anna

2015-11-10 @ 08:03:33
http://knaset.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: