Lista i november

Huset - Den här månaden SKA tvättstugan rensas på gamla handdukar och lakan som aldrig används. Därefter möblera om lite lätt i samma rum. Rensa bort lite gamla blommor.
 
 
Canon EOS 7D 
 
 
Pyssel - Jag håller på att göra egna cupcake toppers till Oscars kalas. Färdigställa dem.
 
Baka - Jag ska testa ett recept på Snicker doodles.
 
Välgörenhet - Ska kolla upp mer info om Skokartongsappellen. Blir den av? Var kan man lämna in? Osv.
 
Bilder lånade från ellos.se
 
 
Ego - Jag ska boka frisörtid och/eller köpa nya träningsskor. De här båda paren ovan tycker jag är fina.
 
Träning - Jag ska få till min sista PT-timma. Nu har jag varit krasslig lite för länge.
 
Familj - Fortsätta att lägga undan skärmar och leka på riktigt istället.
 
Piff - Mer advents- och julmys ska plockas fram.
 
Jobb - Har inte lust med något jobbmål den här månaden. Jag tänker köra på som vanligt och har alltid mycket att göra i vilket fall.
 
Bilder - Jag ska beställa bilder på Oscar att rama in och sätta i hans bok.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: