Fredags AW


Igår var det after work för hela slanten. Både jag och maken var iväg på varsitt håll med våra jobb. Lille bästa Oscar fick ha fredagsmys och sova över hos sin farmor. 

Jag hade jättetrevligt hemma hos min kollega. Vi körde knytis så alla fick ta med sig det man ville till middagen. Det önskades genast att jag skulle fixa desserten och inte mig emot! Som ni ser ovan så blev det ett fulldukat bord med massa godsaker. Alla hade fixat så bra. Och då är inte ens allt med på bild. Min dessert blev två små bakelser. Smördegskorg med nutella, grädde och smulad saffransfudge. Dessutom en äppelros. Båda mumsigheter helt laktos- och glutenfria!



Nu sitter vi i soffan och kollar ikapp på gårdagens Idol. Nutellamackor till frukost! Snart hämta lilleman och sticka iväg på play date. Trevlig helg hörrni!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: