Följ mig på Bloglovin'

 
 
Ni glömmer väl inte att man kan följa mig på Bloglovin'? Jag märker att jag har fått lite fler besökare det senaste och det vore såklart jättekul om ni vill börja hänga med mig på Bloglovin'. Själv läser jag alla de bloggar som jag följer där. Det är så smart att samla bloggarna på ett ställe. Speciellt om man som jag följer sjuuukt många. I Bloglovin' ser man direkt vilka som har skrivit nya inlägg eller inte. Man kan till och med få en uppdatering i telefonen utan att gå in i appen när något nytt har hänt om man vill. Du behöver såklart inte ha en blogg för att vara medlem i Bloglovin'
 
Klicka bara på bilden ovan eller den lilla svarta knappen till höger under bilden på mig om ni inte vill missa något jag skriver :)
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: