Date night

iPhone 6s
 
 
Igår fick jag gå på dejt med min fina man. Det började med att svärmor hämtade upp Oscar själv. Johan lurade runt hörnet ifall det inte skulle gå bra, men det gick jättebra! Skönt att veta om hon måste rycka in med kort varsel någon gång. Sen åkte de hem till oss och hade middagen redo när jag kom hem från jobbet. Perfekt!
 
Efter de stuvade makaronerna och köttbullarna var uppätna så åkte jag och maken till Heron city och såg den nya Bond-filmen Spectre. Jag tyckte den var jättebra faktiskt. Jag gillar verkligen hur coola och storslagna de nyaste filmerna i serien har varit. Så om ni gillar Bond kan jag absolut rekommendera Spectre.
 

Postat av: Betti

Kul att höra! Vi ska också se den i kväll :)
Kram på dig!

Svar: Vad roligt, vad tyckte ni? Kram :)
Anna

2015-11-14 @ 18:20:17
Postat av: Natalie Salazar

härligt man får inte glömma varandra, jag och sambon brukar också gå på dejt :)

Svar: Nej, precis. Det är viktigt att komma ihåg att gå på dejt lite nu och då tycker jag :)
Kram!
Anna

2015-11-14 @ 18:47:16
http://natalies.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: