Små lekkamrater

iPhone 5s

Vi kom precis hem från en playdate med några från föräldragruppen. Kladdkakemuffins, grädde och fruktsallad. Mums alltså! Jag tog med resterna från en tigerkaka som jag inte ville skulle bli gammal. Perfekt att bjuda på så att den blir uppäten :)

iPhone 5s

Det är så roligt att vi fortfarande har kontakt. Även om man inte ses jätteofta så blir det ändå lite nu och då. Grabbarna hade blivit så stora sedan vi sågs sist. Små pojkar som springer omkring. Oscar hittade en leksaksgitarr som blev favoriten. Jag har tänkt ett tag att vi borde köpa en sån faktiskt så det får det nog bli eftersom den var så uppskattad.

Nu är vi alltså hemma igen och har ätit middag. Sovdags för lilleman snart. Jag tänker spendera resten av kvällen i soffan med en chokladkaka och chailatte :)

Postat av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Åh hallonte, det bästa teet som skapats

Svar: Aha! Har faktiskt inte smakat, men det får jag nog ändra på då :)
Anna

2015-05-19 @ 17:53:27
http://nehaexponerar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: