Rosa skrot

iPhone 5s
 
Jag har hittat det perfekta gymmet! I morse var jag där för andra gången.
 
 iPhone 5s
 
Bara tjejer får gå dit. Endast tjejer jobbar där. Färgerna rosa, guld och svart är återkommande i inredningen. Man får låna handduk. Schampo, balsam och duschcrème finns i duscharna. Allt känns lite extra lyxigt. Och det har jag kommit fram till. Om något känns lyxigt så gillar jag det skarpt. Det är precis vad den här trötta mamman behöver i vardagen. Dessutom att slippa släpa på handduk och produkter är guld värt.
 
Min känsla för träningen har ändrats totalt. Istället för att det ska kännas som ett nödvändigt ont så ser jag fram emot nästa träningstillfälle. Det blir min lilla stund att pyssla om mig själv. Att träna på morgonen funkar jättebra tycker jag. Det är tomt på gymmet och man kommer igång snabbare på jobbet efteråt. Någon dag ska jag testa att träna på lunchen också. Att slippa göra det efter jobbet är en stor lättnad för mig. Då är jag alltid trött, bangar lätt ur och vill mycket hellre hem till min lilla familj. Nu ska jag bara övertala dem om att öppna kl 06.00 istället för 06.30 ;)
 
Någon dag ska jag ta med kameran dit och fota lite snyggare bilder så ni får se.

Postat av: Syster

Så kul att du hittat ett ställe du trivs och gillar! Ligger det nära ditt jobb?

Svar: Ja, det ligger jättenära tunnelbaneuppgången. Näst intill perfekt :)
Anna

2015-05-25 @ 20:46:14

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: