Dinner for three

Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Hallå i stugorna! Jag var bara tvungen att kika in här ikväll. Fick så fina bilder på kvällens middag. Min man har lagat storkok på köttfärssås så att jag och Oscar ska klara oss medan Johan är i Berlin. Tallriken blev så vacker med alla färger och parmesan strödd över såsen. Italiensk mat i mitt hjärta säger jag bara.
 
Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Jag har nu äntligen fått mig en bit av pärontoscan som bakades igår kväll. Tillsammans med en klick vaniljglass slank den lätt ner i magen. Inte alls dumt! Och den mottogs fint på dagens fikabjudning också.
 
Och hörrni, visst är det härligt med ljuset? Tänk att det nu går att fota helt okej bilder efter jobbet. Det var ju inte längesedan det var för mörkt för det. Med lite redigering på det så är då jag nöjd med resultatet!
 
Sov nu så gott, jag ska alldeles strax dimpa ner i sängen för att vila inför veckans sista arbetsdag :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: