Oscar 1,5 år

iPhone 5s
 
Idag är Oscar 1,5 år! Han börjar bli stor den lille killen. Det kanske verkar fånigt att räkna halvår men det händer så otroligt mycket i utvecklingen hela tiden så det känns stort att han har blivit 1,5 år.
 
Igår somnade Oscar i sin egna säng för första gången. Jag satt bredvid på golvet och sjöng tills han somnade. Det tog nog ca 30 minuter. Innan har vi alltid nattat honom i vår säng och sen burit över honom till spjälsängen. Men igår visade Oscar tydligt att han ville ner i sin egen säng direkt. Får se om jag kan få till det ikväll också :)
 
Bilderna ovan är från de senaste dagarna som jag har fått skickat till mig av Johan. Det är alltid lika mysigt att se vad de har för sig om dagarna. Oscar i sin nya keps, Oscar på ryggen och Oscar som håller själv i bananen.
 
Grattis mitt lilla hjärta på dagen!

Postat av: mamma

Duktiga lilla Oscar, och duktiga mamma. Spännande att följa alla nya saker han lär sig. :)

Svar: Ja, det händer så mycket hela tiden. Han förstår mer och mer och är så duktig :)
Anna

2015-06-26 @ 16:47:28
Postat av: Harriet

Vi har haft det mysigt idag med Oscar o Johan. Lunch hos Gammo o Goffa, han åt så mycket vattenmelon. Ny favorit kanske. Testat nya vagnen o Oscar verkar nöjd. Ha en mysig kväll. Kram

Svar: Ja, det låter verkligen som att ni har haft en fin dag. Bra med vattenmelon, det kan vi äta mycket i sommar. Gott och nyttigt :)
Anna

2015-06-26 @ 17:02:19

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: