Fruktfest

iPhone 5s
 
Man blir glad när veckans första fruktleverans ser så här fin ut på jobbet. Jag tog ett glas och gjorde en liten fruktsallad av nektarin, blåbär, ½ äpple och ½ banan. Perfekt för att kurera min onda hals. Hoppas att mina killar mår lite bättre där hemma också. De är båda krassligare än jag och natten som var har inte varit rolig... Vi behöver en snabb förbättring så att vi inte riskerar att missa helgens bröllop. Jag ser så mycket fram emot det.

Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Men gud så smarrigt det ser ut! Önskar att vår fruktkorg var lika härlig!

En skön måndag önskar jag dig!

Svar: Ja, ibland får vi lite extra trevliga frukter i leveransen. Då blir man så glad!
Ha en riktigt fin dag du också :)
Anna

2015-06-01 @ 10:49:51
http://angelicasvarld.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: