Fancy Pancy

Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Sötnos-Oscar :)
 
Den somriga fina pikéen köpte jag på Next i London. Jag hade tittat på den några gånger på nätet men när jag såg den på riktigt så föll jag pladask faktiskt. Färgerna är så mycket finare i verkligheten. Chinosen är från H&M och finns i massa olika färger.
 
Idag fick Oscar sin spruta mot mässling, påssjuka och röda hund. Hoppas att han slipper biverkningar, men om han skulle få så kommer de 5-12 dagar efter vaccinationstillfället. Han var som vanligt jätteduktig. Skrik när sprutan gick in men lugnade sig väldigt snabbt. 
 
Samtidigt gjordes 1,5 års kontrollen:
 
Han fick bygga med klossar -  gick jättebra!
 
Klottra med en krita - gick mindre bra men några små prickar och streck blev det.
 
Vi pratade om vilka ord han kan - kom fram till att katt, lampa, titta och där är de säkraste orden. Mamma och pappa kan fortfarande vara lite vad som helst känns det som.
 
Peka ut kroppsdelar - gick inte alls bra, han kan inga än så länge.
 
Vikt och längd - 83 cm och 12,8 kg

Postat av: mamma

Mormors duktiga kille ♡

2015-06-10 @ 16:08:58
Postat av: Syster

Så duktig han är! Längtar till nästa vecka <3

Svar: Vi längtar också! :)
Anna

2015-06-11 @ 20:40:00

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: