Playdate och middag

 
Idag efter lunch och Oscars sovstund tog vi bilen till vänner i Sollentuna för playdate och middag hemma hos dem. De bor nära en lekpark och såklart spanade Oscar in gungorna på långt håll.
 
 
Jättesöt och charmig liten lekkamrat som bara är några månader yngre än Oscar. Han drogs direkt till kameran när jag tog fram den.
 
 
Liten linslus som så snällt gav mig leksak efter leksak tills jag satt med en stor hög framför mig.
 
 
Grillmiddag hör sommaren till! Hamburgare till de stora och korv med makaroner till de små. Väldigt gott, jag tycker hamburgare är en klockren måltid typ alltid :)
 
 
Det är alltid roligast att leka med någon annans leksaker och Oscar sprang direkt in och hittade massa skoj. Här har man inte tid att vara blyg minsann.
 
Samtliga bilder: Canon G16
 
En mumsig chokladkaka med Rice Krispies till efterrätt satt som en smäck. De små fick vattenmelon och var nöjda med det. Är det semester så är det :)
 

Postat av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Den där kladdkakan såg god ut

Svar: Ja, den var jättegod. Har tyvärr inget recept...
Anna

2015-08-02 @ 19:31:28
http://nehaexponerar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: