Sista jobbveckan

iPhone 5s
 
Idag går jag på mammaledighet igen. Jag ska vara hemma tre månader till med Oscar och det känner jag mig mer än redo för. När jag började jobba i november efter att ha varit hemma i tio månader kände jag att det var jättekul att få jobba ett tag. Men nu är jag verkligen peppad att få vara med lillen igen.
 
Här är lite bilder från sista veckan. Mycket mat! (som vanligt). I måndags lunchade jag med en före detta kollega och vän på bästa pastastället. Spontanfika en morgon som en av kollegorna hade med sig. Veckans andra utelunch blev den grymma kebab-buffén. Och till sist, nu i morse hade vi fredagsfrukost på jobbet i samband med den månatliga uppdateringen.
 
Nu säger jag tack och hej till jobbet. Vi ses igen i vår! :)

Uppdatering: Kom på att jag också skulle berätta vad jag har haft för tankar inför min mammaledighet. Jag har tänkt sjukt mycket på att jag ska blogga mer och rensa garderoberna. Jag förstår egentligen inte var de tankarna kommer ifrån, för jag vet ju att det inte kommer bli så. Jag kommer ha fullt upp med lilleman såklart! Precis som det ska vara.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: