Next barnkläder

 
Jag måste tipsa er om den engelska butikskedjan Next. Vad jag vet så finns det en butik i Sverige och den ligger i Kistagallerian i Stockholm. Ganska liten butik. Men vad ännu bättre är att man kan handla deras grejer på nätet också. Snabb leverans (ca 3 dagar) och det är fraktfritt! Dessutom är priserna på kläderna i sig väldigt bra utan att egentligen kompromissa om kvalitén. Om man vill handla från Sverige så gör man det här.
 
Ovan är kläder till Oscar som jag funderar på. Den söta dinosaurbaddräkten ska jag köpa när det närmar sig sommar eller en eventuell resa. Den har 50+ UV skydd.
 
3-pack dregglisar köpte jag här om dagen fast i annat mönster. De är tjocka och stora, mycket nöjd med dem.
 
Alla pyjamaser från Next som jag har testat är verkligen jättemysiga i härligt mjukt tyg och fina mönster.
 
Nu återstår egentligen att testa deras bodys, byxor och tröjor men Next har ju faktiskt kläder för hela familjen och diverse inredning också. Fast just nu är jag ganska insnöad på barnkläderna, det är roligast :)
 
Uppdatering: Tydligen har Next också en kundservice som är öppen dygnet runt både på telefon och mail alla dagar i veckan. Knasigt men fantastisk service.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: