Mina två

 Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Dessa två alltså... ♥
 
På öppna förskolan sjunger man en sång som jag tänker på när jag ser de här bilderna:
 
"Vad vore livet utan Oscar? Vad vore livet utan pappa? Vad vore livet utan mamma? Vad vore livet utan oss? Det vore iiiiiingenting, iiiiingenting...."
 
Om man inte kan melodin så kanske den är svår att förstå, men det är en väldigt glad upptempo sång och jag blir lite varm i hjärtat när jag tänker och sjunger om lilla familjen min.
 
Förresten så kommer jag inte uppdatera om Oscar varje månad nu som jag gjorde hans första år, istället kommer jag skriva lite då och då när nya framsteg nås. Kortare texter lite oftare alltså. Jag kan börja redan nu med att berätta att Oscar är en hejare på att gå med gåvagnen äntligen. I lördags gick han dessutom en lång bit med mig bara genom att hålla i min ena hand. Mysigt!

Postat av: Harriet

Så fina bilder, vilka killar. Ni är en så fin familj.

Svar: Tack <3
Anna

2015-01-19 @ 18:57:54
Postat av: Syster

Förstår verkligen att bilden värmer ditt hjärtat, jättehärlig bild!

Så roligt att Oscar har börjat gå lite mer! :D Ska bli kul att få se till helgen <3

Svar: Ja, vi ska nog visa upp hans kunskaper. Så länge humöret är bra :)
Anna

2015-01-20 @ 10:14:23

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: