Framsteg!

Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Oscar har tagit sina första steg själv! I söndags tog han två små och dagarna efter det har han upprepat det några gånger om dagen. Igår tog han fyra eller fem steg mellan mig och Johan när vi lockade honom med roliga leksaker. Han är så duktig och det är som min vän Sylvia skrev i sin blogg bara för några dagar sedan att man blir väldigt stolt och så glad. Snart kan han springa omkring med sina jämnåriga och busa.
 
Oscar säger "maammamamamamma" till det mesta men vissa gånger när han säger det så inbillar jag att han faktiskt menar mig. Hans ord för lampa är "ampaa" och han viskar alltid när han säger det ordet men det senaste har jag förstått att han säger samma ord för vad som helst som hänger i taket och väggklocka. Haha, vi får öva på det där ;)

Postat av: mamma

Vad roligt! Duktiga lilla Oscar <3

Svar: Ja han är så redig lille grabben :)
Anna

2015-02-11 @ 09:46:49
Postat av: Harriet

Älsklingen. Vilken fin bild.

2015-02-11 @ 16:12:53

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: