Oscars födelsedag - förmiddagen

Jag insåg precis att det finns så många bilder jag vill visa från Oscars 2års dag att det får bli uppdelat i två inlägg. Här kommer en bildkavalkad från förmiddagen. Alltså innan kalaset.
 
Presenterna från mig och Johan
 
Morfar får hjälpa till med snöret
 
Mormor hjälper också till
 
Kattutklädnad. Mössa och svans!
 
Favoriten Alfons Åberg gömde sig i ett av paketen
 
Presenterna från mormor och morfar
 
Fina snören och rosetter!
 
Samtliga bilder Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Tyvärr glömde jag av att dokumentera vad som var i paketen. Kanske kommer det senare. Av mig och Johan blev det i alla fall ett pussel, kattutklädnad och en gosig Alfons Åberg. Och Oscars mormor och morfar gav ett pussel, jeans med hängslen, ljusblå skjorta, röd tröja, en bok om Pellesvanslös och en slant in på banken.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: