Julveckan är här!

 
Nu är julveckan äntligen här och jag fattar det knappt! Det här året firar vi med min familj och mamma har skickat lite bilder de senaste veckorna med julförberedelser och varm stämning. Det ska bli så mysigt!
 
Vi tjuvstartade julen redan nu i helgen för att få fira lite med de vi inte träffar på själva julafton. På lördag var det julklappsutdelning hemma hos oss och igår hemma hos Johans mamma. Full rulle men väldigt trevligt. Nu är det bara imorgon kvar sen går jag på julledigt till efter nyår. Härligt!
 
Och just det, i lördags förmiddag flyttade julgranen in. Johan åkte iväg på fredag kväll och köpte den. Min beställning löd "den minsta Kungsgran du kan hitta". Det blev den näst minsta och jag blev såå nöjd. Det gjorde han bra min man. Det var nog tur att jag inte åkte själv för jag var absolut inte på humör (men ville såklart gärna ha en gran) och det hade bara slutat med att jag gått runt för länge och inte kunnat välja. Nästa år kanske vi kan få till att åka hela familjen. Annars vet jag nu att mannen min klarar det utmärkt själv :)
 
Bilder på granen kommer inom kort.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: