Julgåvor

iPhone 5s

Idag är det luciatåg på Smarta barn. Det ska bli så roligt och mysigt att se min lilla pepparkaksgubbe dansa omkring. För det blir nog inte så mycket sjungande för hans del :)
 
Vi tänkte passa på att lämna över fröknarnas julklapp också som blev hemmagjorda cookies in a jar! I söndags var vi på julmarknad vid Häringe slott. Min plan var att hitta presenter där men det var inte alls så mycket roliga knallar. Det enda jag fastnade för var just cookies in a jar som en cheerleadingförening sålde. Men tyvärr hade vi inte tillräckligt med kontanter för två burkar så det blev inget. I slutändan gjorde det inte så mycket för mina egna blev ändå finare. Apropå julmarknaden så var det oootroligt mycket folk. Jättelånga bilköer in hela dagen. Dit åker vi nog inte igen. Nästa år får det bli en annan!
 
Men när är det egentligen brukligt att lämna över julklapp till fröknarna? Jag tycker att idag borde vara perfekt när vi är där hela familjen. I vanliga fall så är det ju lite hektiskt både vid lämning och hämtning. 
 
Här hittar ni receptet: Recept Cookies in a jar


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: