Julfest med jobbet


I torsdags var jag med jobbet på julfest. Som vi (åtminstone jag) hade längtat. Det är något speciellt att få fira in julen med jobbet. Man vet att det kommer bli trevligt med härlig stämning, god mat och julklapp. I år fick vi superfina hörlurar från Molami i julklapp och jag tror alla blev jättenöjda med det. Killarna fick hörlurar från Marshall. 

Vi började med bubbel och julklappsutdelning på kontoret för att sedan gå vidare till Van Der Nootska Palatset. Där hade jag aldrig varit innan. Vilken härlig miljö! Och jättegod mat. Tack vare Efva fick vi en spontan rundtur i resten av huset också. Så vackra lokaler. Vi sa att det skulle vara perfekt att ha bal där. Önska kan man ju alltid ;)

Nu fortsätter denna lördagsmorgon med julkalendern, pynta julgran och förbereda för julklappsfika med en del av Johans familj. Och vet ni, vi fick sova till 06.30 idag, tack Oscar!

Postat av: Suss

Låter som en mysig julfest och fullt upp med roligheter även igår.

Svar: Ja, det var riktigt lyckat. Jag tycker så mycket om att gå på julbord, så länge det inte blir för många :)
Anna

2015-12-20 @ 20:02:06
http://www.hemmapasjuan.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: