Årets julgran

 
 
Så här blev årets julgran! Som jag skrev igår så är jag himla nöjd med den. Lagom stor och den nya platsen bredvid TV:n känns klockren. Det är hög mysfaktor i vardagsrummet nu. Jag berättade ju också att jag bad Johan köpa en liten Kungsgran. Med en nyfiken pojk på snart två år i huset så känns det bra med en gran som inte barrar lika mycket som en vanlig gran. Det får nog bli den här sorten några år fram över. Jag ville inte heller att den skulle vara för stor eftersom det är trångt nog i vardagsrummet som det är.
 
 
 
Samtliga bilder Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Oscar sköter sig ändå ganska bra. Stor del av tiden bryr han sig inte om granen men lite då och då verkar den locka och han försöker plocka av en kula. "Aja baja, inte röra". "Bara titta".

Postat av: Karin O

Ser perfekt ut, julig och fin:)

Svar: Ja, i år blev den precis lagom. Några dekorationer får vila ett tag som jag är lite mer rädd om :)
Anna

2015-12-22 @ 09:57:12
http://kakansemlanoliven.se/
Postat av: a n n i k a

Så fin gran :D

Svar: Tack! :)
Anna

2015-12-22 @ 14:03:01
http://blogofphoto.webblogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: