Nyklippt och fika



Igår fick Oscar sin första frisörklippning! Jag tycker det blev så fint. Den söta lilla nacken kom fram. Vi var bara hemma en dag från Åland innan det var dags att åka vidare igen och eftersom sommarvärmen äntligen har kommit tyckte vi att lilleman verkligen behövde friseras lite.

Vi har gjort det själva innan så gott det går men nu hade hans lockar blivit så långa att jag tyckte synd om honom i värmen. Tror han har det mycket skönare nu! 

Jag var inte med själv under klippningen på grund av fransfix. Det gäller att vara effektiv när man bara har en dag på sig. I alla fall så hade det gått bra. Både jag och Johan undrade nog om han skulle kunna sitta stilla så länge. Först hade han fått pilla med leksaker som salongen hade och när han tröttnade på det så kom Babblarna fram.

Samtliga bilder iPhone 5s

Sen for vi hem och förberedde fika för svärfar med familj som precis kommit hem från långsegling. Det och några maskiner tvätt så togs hela torsdagen till vara på till max. 

Nu väntar Göteborg och Nössemark!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: