Lindex och Rituals

 
 
Idag är sista dagen på semestern. Oscar var hos dagmamorna hela dagen och jag och Johan åt finlunch och shoppade.
 
Herrn i huset fick skor så han är kittad till vintern och frun fick det som är på bilden ovan. Sen blev det lite andra bra att ha grejer men som inte är särskilt kul att visa. Typ batterier och iPad-hållare till bilen.
 
I alla fall hittade jag äntligen ett par snygga svarta jeans och på köpet två snygga toppar. Eller de var ju inte gratis såklart men jag sprang på något jag inte hade planerat köpa och blev sugen på höstnytt. Båda svartvit-randiga men den som inte är med på bild (hittade inte på hemsidan) var lite mer vardagssnygg. Och äntligen härlig tvål och handkräm från Rituals. Älskar badrumslyx :)
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: