Fira fru Johanna

Nu är vi på väg från Partille och Göteborg för några dagar på landet. Vi har haft fina dagar här men något stökiga med en Oscar som är vildare än någonsin...

Här kommer i alla fall ett bildregn från gårdagens tjejmiddag för att fira Johanna som gift sig i sommar.


Picknick i Kungsparken med bubbel, choklad och jordgubbar.


Gänget :)


Jag :)


Middag på Levantine med anklever till förrätt.


Helstekt rödspätta med potatis, ägg, bacon och smör.


Rabarber- och jordgubbskompott med vaniljglass till avslut.


Fina tjejligan :)


Jag och Sofia gick vidare till The Pelican för en avslutande drink.

Samtliga bilder iPhone 5s

I skenet av värmelampan drack jag en Miami Vice (jättegod!) och Sofia en Hendricks gin & tonic. 

En riktigt bra eftermiddag och kväll!

Postat av: johanna

Åter igen stort tack. Blev glatt överraskad och det var så himla mysigt. Ni är bäst!

Svar: Så roligt att du blev glad och känner dig nöjd. Jag är så glad att vi fick till det så alla kunde vara med och fira dig :)
Anna

2015-08-15 @ 22:09:14

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: