Lille sjukling

iPhone 5s

Idag har det inte varit Oscars dag. Vi gav oss iväg ganska tidigt för veckohandling på Ica. När vi kom hem märkte jag att han blev allt varmare och varmare. Det slutade med att vi fick ställa in eftermiddagens playdate i en lekpark och vara hemma resten av dagen.

iPhone 5s

Så vår dag har mest varit lugn i soffan och i Fatboyen. Oscar har vilat och sovit varvat med kortare stunder av lek. Att få ha honom sovandes i min famn igen har varit jättemysigt. Det är först nu på kvällen som han har verkat lida mer. När han fick på sig pyjamasen så mätte jag temperaturen till 39,9. Stackars liten. Lite flytande Alvedon och bums i säng. Nu sover han oroligt och kallsvettas.

iPhone 5s

Matlusten har det i alla fall inte varit något fel på. Ordentliga portioner, alla mellanmål slank ner och bra med vatten har han druckit. Skönt!

iPhone 5s

Postat av: mamma

Lilla gubben ♡ hoppas han mår bättre imorgon :)

Svar: Ja, det hoppas jag verkligen också. Vi stannar hemma från öppna förskolan i vilket fall. Efter idag känns det som att han behöver en återhämtningsdag.
Anna

2015-04-09 @ 22:17:41
Postat av: Syster

Stackars liten! Hoppas Oscis kryat på sig och är piggare idag <3

Svar: Han hade 39,7 kl 5 i morse så han fick lite mer Alvedon. Efter det har han varit busig och glad. Men nu ligger han däckad och börjar bli varmare igen.
Anna

2015-04-10 @ 09:55:51
Postat av: Harriet

Farmors hjärta. Hoppas han kryar på sig fort.

2015-04-10 @ 19:25:39

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: