Fredagsfika

Utrustning: iPhone 5s

När man inte jobbar får man fixa sin egen fredagsfika och eftersom sommaren fortfarande hänger kvar med värme och sol så köpte jag en Magnum Dolce & Gabbana. Väldigt mumsig!

Dock verkar det som att jobbet har slutat med fredagsfika har jag förstått på mailen jag läst. Det gick från fredagsfika till fredagsfrukost för att vara lite mer nyttiga. Men bara efter några veckor försvann fredagsfrukosten och blev torsdagsfika istället. Oh well...

Utrustning: iPhone 5s

Det blev också lite gunga för sonen precis innan han somnade och mamman tog sin glass. Mysigt i solen och med matchande klädsel :)

Nu ska jag snart iväg på lite tjejkväll. Det var allt för längesedan nu. Glad fredag till er!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: