Första febern

Utrustning: Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Igår kväll och i natt hade Oscar sin första feber. Han var varm som en kamin och jag mätte som högst 38,3 grader mitt i natten. Jag tror det har att göra med den tredje tanden som är på gång. Han sov fyra (!) gånger igår också i jämförelse med det vanliga som är två gånger per dag. Hoppas det är bättre nu. Jag tycker fortfarande att han känns varm men han har ingen feber i alla fall. 
 
Vi la honom mellan oss i sängen ganska tidigt under natten och efter frukost i morse gick jag och Oscar och somnade om. Det är nog något av det mysigaste, att sova med lillen i sängen :)

Postat av: Eva

Krya på dig Oscar!

Svar: Tack Eva!
Anna

2014-09-11 @ 15:31:06

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: