Fika hos Ullis

Utrustning: iPhone 5s

Idag var jag och Oscar bjudna hem till Ullis och lille Hugo tillsammans med Sylvia och Alex. Kul att vi alla tre har fått söner. Om ett år kommer de säkert springa runt tillsammans och hitta på massa bus.

Ulrika hade bakat en jättegod äppelkaka som jag hade kunnat äta mycket mer av. Både jag och Sylvia imponerades av att hon orkat baka med Hugo som inte är så gammal. Vi bokade genast in en till träff om två veckor. Man får passa på nu. Om en månad så börjar ju jag jobba igen...

Nu återstår det att se om vi får någon mat ikväll. Oscar vaknar hela tiden och hans föräldrar är så trötta efter natten då vi inte fick mycket sömn. Det går över snart, det går över snart..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: