Play date hos Sylvia

Utrustning: Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Igår var jag och Oscar hemma hos Sylvia och Alex tillsammans med Ulrika och Hugo. Det bjöds på massa godsaker, bland annat den här jättefräscha citronkladdkakan med jordgubbsås och grädde. Jordgubbsås förresten skulle passa utmärkt till en vanlig kladdkaka också. Kul med ett annat tillbehör än bara grädde.
 
Utrustning: Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
 Oscar som är äldst av barnen lekte och kröp runt i hela huset. Energin den killen har alltså... ge mig hälften och jag skulle vara glad. Jag måste nog köpa en ny bitleksak för den här foten tyckte han om jättemycket. Egentligen hade jag tänkt passa på att fota de andra två barnen också men det blev inte riktigt av. Kanske nästa gång!
 
Utrustning: Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Mmmm.... snickerskaka.. Det är så kul att kompisar att umgås med när man är hemma. Nu börjar jag jobba om knappt två veckor men när jag är hemma i februari igen så kommer det finnas ytterligare en liten knodd att peta på. Förresten, my God vad det inte är roligt att hamna i eftermiddagstrafiken på vägen hem från Sollentuna. Oscar hann sova och vakna och bli missnöjd så jag fick börja sjunga för full hals. Det hjälpte en liten stund..
 
Idag väntar nästa play date, den här gången med föräldragruppen. Therese bjuder på lunch :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: