Presenter till Oscars pappa

Utrustning: Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Idag har det varit fars dag och då förtjänar man en liten present eller två :)
 
Utrustning: Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Oscars pappa fick dessa muggar från Personligt porslin och en shower gel från Rituals i morse på sängen. Jag tror han blev nöjd. Egentligen skulle det bara varit en mugg men nu blev det så turligt två så då kan den ena få följa med honom till jobbet om några månader. Det kom pappa Johan själv på och det var himla bra tänkt tyckte jag för jag hade inte en tanke på det när jag hjälpte Oscar att beställa.
 
Min egen pappa har jag tyvärr inte kunnat träffa idag eftersom han är 50 mil bort. Men ett samtal blev det och jag får passa på att fira lite mer nästa helg när vi åker dit och hälsar på :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: