Nu börjar julen!

iPhone 5s + skärmdumpar
 
Igår bestämde jag att nu börjar julen för mig. Jag kan inte hålla mig längre! Och varför ska jag vänta egentligen? Man vet ju att det alltid blir lite stressigt på slutet så det är lika bra att börja njuta redan nu. Och om jag är riktigt duktig kanske till och med börja förbereda det som går. Köttbullar kan man göra när som helst och lägga i frysen. Chokladkolor håller sig också bra.
 
Två mornar i rad har jag lyssnat på julig musik på vägen till jobbet. Sarah Dawn Finer och Michael Bublé. Igår testade jag att pyssla ihop snöflingor efter en beskrivning som jag hittade hos Made by Mary. De blir jättefina och jag har fått massa beröm för dem. Enkla också, du behöver bara papper, sax och lim.
 
Min käre man hade nog snappat upp att jag är julsugen för när jag kom hem igår så hade han köpt lussekatter och glögg. M-m-mmmmm! Perfekt timing. Han är bäst min man :)

Postat av: mamma

Myys :)

2014-11-18 @ 19:18:37

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: