Hur det känns att jobba

iPhone 5s

Så hur känns det att jobba då efter en halv veckas jobb? 

Det känns fortfarande bra. Faktum är att det känns precis som innan jag var mammaledig. Det är som om jag har varit på två veckors semester ungefär. Visst, det är lite nya rutiner och liknande som gör att det märks att jag varit borta ett tag. Men själva känslan att vara här är precis den samma som innan. Det enda är att jag har blivit bättre på att hålla energin uppe när jag kommer hem efter en arbetsdag. Sonen gör att jag vill vara pigg, glad och leka en stund innan det är dags för honom att sova. Härlig, härlig känsla! :) 


Postat av: mamma är

Heja Anna! Det låter toppen:)

Svar: Ja, det är riktigt skönt att det känns så bra faktiskt :)
Anna

2014-11-05 @ 21:18:52

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: