Vår andra bröllopsdag!

Utrustning: iPhone 5S
 
Lite så här såg det ut i måndags då jag och mannen firade två år som gifta. Tiden bara springer iväg. Det skulle lika gärna kunna vara ett år sedan vi gifte oss. I alla fall så fick Oscars farmor vara barnvakt så att jag och Johan kunde gå ut och äta finmiddag. Vi gick till Miss Voon som är en av Melkers restauranger. Den är asiatiskt inspirerad och man beställer in några mindre rätter som kommer in en i taget. På bilderna kan ni se mina tre rätter och en efterrätt.
 
- Hummertacos, sååå gott!
- Anklever på toast
- Hjortfilé på spett med satay och cashewnötter
- Rocky road chokladmousse med jordnötter, körsbär och sake
 
Allt var verkligen jätte jättegott men hummertacosen blev favoriten måste jag säga. Det är inte billigaste stället i stan men jag kan verkligen rekommendera Miss Voon! 
 
Ikväll blir det en myskväll för hela familjen hemma i soffan med Melodifestivalen på TV och lösgodis och chips i skålarna :)
 

Postat av: Syster

Ser väldigt väldigt gott ut! Bra att ni unnade er en finare middag, har man bröllopsdag så har man :)

Svar: Ja eller hur, jag håller med! :)
Anna

2014-03-10 @ 09:02:41

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: