Tjejmiddag

Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Det blev en väldigt trevlig tjejkväll igår och lite så här såg det ut.
 
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
 Camilla bjöd på en väldigt god sallad med pasta, fläskfilé och physalis. Till dessert blev det en glassfestlighet med varma hallon och vit choklad i cocktailglas. Uppläggningen är lite halva upplevelsen tycker jag. Så väldigt gott var allt :) 
 
 Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Samtalsämnena varierade från det ena till det andra precis som det ska göra på de bästaste av tjejmiddagar. Barn, jobb, sjukvården, resor, mat, dryck och smycken. Precis som jag tycker om det. När kvällen sen tog slut hade tröttheten slagit till ordentligt hos mig. Jag kom hem strax efter midnatt och då sov både make och son :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: