Fika från torsdag

Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Igår promenerade jag och Oscar tillsammans med Malin som bor i vår uthyrningsdel till Zetas för en fika. När vi gick sken solen och det var runt sju grader så vi satte oss ute vilket jag gladde mig väldigt mycket åt. Dels för att få känna den friska luften en längre stund och dels för att Oscar sov så skönt hela tiden. Hade vi gått in så hade han vaknat ganska snabbt av värmen. Dock blev det ganska kallt på slutet, våren har inte riktigt fått fäste än.
 
 Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Jag var tvungen att ta en bild på Malins fina idé för att få till en lite trevligare bild. Kul med någon som tycker lika mycket om att fota mat som jag! :D
 
Vi hade massor att prata om och avslutade stunden med en tur i butiken. Tack Malin för en trevlig fika, det gör vi om! Nu ser jag fram emot helgens utlovade fina väder, tror jag drar med min man på en promenad imorgon :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: