Oscars och min dag

Utrustning: iPhone 4
 
Lite så här såg Oscars och min dag ut igår. Vi tog en promenad till Herrängens gård där vi fikade med några utav mammorna från föräldragruppen. Jag firade sonens 6-månaders dag med en fudgekaka och en kopp te med smak av mint. Oscar var vaken hela tiden och på gott humör så när vi väl vandrade hemåt slocknade han i vagnen efter en minut. Väl hemma hade vi en liten fotografering han och jag. Det krävde många roliga ljud och miner för att trolla fram det här skrattet på en trött liten kille. Och visst är han stilig i sin nya Ralph Lauren body som Johan köpte i San Francisco :)
 
 Och apropå föräldragruppen så måste jag säga att jag har hamnat med så trevliga mammor. Vi kan lätt umgås och prata i flera timmar så att man glömmer bort tiden. Väldigt skönt! 

Postat av: Harriet

Tiden har verkligen gått så fort. Han är ju en liten kille nu, ingen bebis. Så fin o go, man vill bara se mera av honom.

Svar: Ja, precis. Var tog bebisen vägen? Tiden rusar... :)
Anna

2014-06-27 @ 11:35:28
Postat av: sanna

Han är verkligen en superfin bebis!

Svar: Ja, visst är han.. Blir så glad varje gång han ler och skrattar. Tycker det är väldigt kul att följa dig och Isa på Instagram :)
Anna

2014-07-03 @ 10:31:35

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: