Finbesök och gotterier

Utrustning: Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Det blev inte så många bilder med den stora kameran från dagarna då min syster och Henke var på besök. Jag har ju nyligen fått en ny iPhone av min man så jag är lite kär i den kameran just nu, mest för att den är så väldigt mycket bättre än min gamla iPhone 4 och för att den är lättillgänglig.
 
Men bilder på god mat, en lyxig rabarberpaj och det fina paret blev det allt.
 
Jag är väldigt glad att de kom på besök. Egentligen var det meningen att vi skulle ta oss ner till Göteborg, men de planerna grusades tyvärr. Det blev fina dagar ändå, i en annan del av landet. Imorgon väntar mer besök från Göteborg. Min vän Lina med sambo hälsar på. Det bli mysigt :)
 
PS. Recept på den underbara rabarberpajen och mer om den fantastiska burgaren kommer...


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: