Vi får så mycket fint

Vi får så mycket fint av alla som kommer och hälsar på oss och Oscar. Mest kläder vilket jag tycker är det roligaste att få. I söndags kväll gick jag och Johan igenom vad vi egentligen har i klädesväg och insåg att vi har tillräckligt med grejer i både storlek 62 och 68. Nästan till och med för mycket tror vi. Svårt att veta egentligen. Kanske går det åt mer kläder i de storlekarna? Just nu använder sonen mest storlek 56.
 
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
I förra veckan hälsade min kollega Bettina på och lämnade fina paket från min och hennes avdelning på jobbet. Vi fick en pyjamas med djungeldjur, en body med traktorer, en jättemjuk nallebjörn, en snöglob med ett kort på mina kollegor och ett sött kort.
 
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Hon var också här en längre stund på middag veckan innan dess. Då fick vi bland annat dessa härliga tulpaner eftersom det var tulpanens dag. Vilken härlig färg! Aprikosrosa, känns som en ovanlig färg. Hon tog också den första bilden på oss. Lilla familjen.
 
Utrustning: iPhone 4S
 
Status här hemma är fortfarande att lillen gärna vill vara såå nära. Det är inte alls kul att ligga själv i babynestet tydligen. Vissa dagar håller vi oss inne mest för att mamman här ska kunna passa på att ta igen lite sömn när Oscar sover. Men icke. Oftast är min mage mycket roligare att vila på än själv i säng eller babynest. Mysunge, jag njuter ändå väldigt mycket av den här tiden för snart kommer han inte vara så liten längre att han kan eller vill ligga på bröstet och vila...
 
Just nu sitter han i Baby Björnen på min mage och sover. Fick också ett tips på förra inlägget att vira en av mina tröjor som gärna har lite rester av bröstmjölk på runt honom så kanske han kommer tycka det är okej att ligga ensam lite mer. Ska testa!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: