Vardagslyx

Utrustning: iPhone 4
 
I torsdags tog jag mig från hemmet utan bebis och make för första gången. Det var en ny upplevelse. Mycket jobbigare än jag hade trott, känslomässigt. Jag har liksom blivit så van vid att ha den lille parveln nära mig hela tiden.
 
I alla fall så tog jag mig in till stan och Dermanova, den trevliga lilla skönhetssalongen som jag går till då och då. Det var dags att fylla på min fransförlängning. En lyx för den här lilla mamman. Det är riktigt skönt att gå upp varje förmiddag (alltså inte morgon) efter få timmars sömn och ändå se någorlunda pigg och fräsch ut utan att behöva göra något mer än sätta upp håret. Vi får se hur länge jag har råd att fylla på. Men jag är glad så länge det varar :)

Postat av: Karin

Vad lyxigt och mysigt!:) Men visst händer det att man saknar de små när man går ut... Jag försöker ändå att inte tänka på det - tänker att jag är ju med honom 24/7 bokstavligt talat i vanliga fall så försöker slappna av och unna mig lite egentid.

Svar: Det är verkligen sant som du säger. Man är ju med lillen så mycket annars att några timmar här och där på egen hand borde faktiskt bara kännas bra. Egentiden är ju viktig den också även om det inte alls blir så mycket av dem varan just nu :)
Anna

2014-01-26 @ 10:36:23
http://karinolofsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: