Oscar 2 månader

Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Idag fyller vår käre son 2 månader. En del av mig vill att han ska vara så här liten och mysig jämt. De små små fingrarna, tårna, näsan och ja... allt är faktiskt så gulligt och underbart. Idag när han höll på att somna i babysittern kunde jag inte låta bli att ta upp honom så han fick sova på mitt bröst istället. Det är såå mysigt! Jag älskar den närheten.
 
 Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Dagen till ära hade vi en liten fotosession hemma jag och Oscar. Mysfilten åkte fram på pappas säng där ljuset ligger på fint från fönstret och självklart måste bodyn med fluga vara en del av outfiten. Det gick bra och han var på gott humör. Man kan inte få för många bilder på den här lille :)
 
Idag blev det också en promenad till Ikea. Premiär för Oscar. Det blev en snabb visit där jag mycket effektivt tog det som jag var ute efter, gick till kassan och sen hem igen. Hade inte riktigt räknat med att det skulle vara så mycket folk. Det är ju sportlov här nu, vecka nio.

Postat av: Syster

Så fina bilder på söta Oscar! :)

2014-02-27 @ 11:34:24
Postat av: mamma

Vilka underbara bilder på en underbar kille <3

2014-02-27 @ 19:00:55
Postat av: Harriet

Han är ju så fin. Förstår att du vill ha honom nära.:)

2014-02-27 @ 19:48:16

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: