Fredagsaktivitet

Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Idag har varit en lite bättre dag än igår. Jag och Oscar lyckades ta oss ut på en promenad. Målet var att gå till Zetas som nyligen har öppnat igen och köpa blommor till vas. Jag hittade dessa jättefina och våriga ranuklar. De var inte så billiga men det var det värt. Även om jag inte suktar efter våren jättemycket just nu så blev det väldigt fint på matsalsbordet med lite fräscha pastelliga blommor.
 
 Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
När vi precis kommit hem igen men inte hunnit packa in oss i huset så såg jag att jag fått en avi om att hämta ut ett paket. Så vi promenerade helt enkelt vidare och hämtade ut min julklapp från Johan. Jag fick själv välja en kashmirtröja från Soft goat och här om dagen fick jag äntligen tummen ur och beställde en. Jättenöjd! Den är så fin och skön. Tack min älskling :)
 
På bilden ovan skymtar man förresten de underbara ljusstakarna och ljuslyktorna som jag fick i födelsedagspresent för två veckor sedan.
 
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Sen kom vi hem och då däckade till slut lilleman på mig efter att vi båda fått mat och sen kom mannen hem och tog över gosigaste ungen. Många gånger är det verkligen värt att inte få så mycket gjort om det innebär att han sover så här gott i famnen. Det är den mysigaste stunden på dagen. Vips så är han för stor för det. Nu väntar som sagt tacos till fredagsmiddag. Vi och resten av Sverige. På spåret är det på TV också. Viktigt! :) 

Postat av: Harriet

Glöm inte heller Skavlan där tvillingarna från programmet igår kommer att vara med. Kram

Svar: Vi såg Skavlan också :)
Anna

2014-02-07 @ 20:29:44
Postat av: Syster

Fina blommor, fin tröja och Supersöt Oscar!

2014-02-08 @ 14:09:03
Postat av: Eva

Fick en tankeställare, du har rätt, vips så är de för stora. Ska försöka sluta stressa över allt jag måste göra och bara njuta av närheten.
Tack!

Svar: Ja, gör det. Jag kan också känna mig stressad ibland men när man väl har en sån där mysig stund så inser jag verkligen att allt man vill göra finns kvar till ett annat tillfälle. Det mesta är inte så viktigt att göra på en gång :)Kram!
Anna

2014-02-08 @ 18:22:19
Postat av: Daniella 🌙

hjälp vilka fina blommor.

Svar: Ja, visst är de. Ranunklar är verkligen en favorit :)
Anna

2014-02-13 @ 08:47:45
http://vapenbroder.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: