Fikatider

Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Det är många fikastunder nu för tiden. Det blir lite automatiskt så eftersom så många vill komma och hälsa på Oscar. Då är fika lättare att bjuda på än att slänga ihop en middag. Som jag tidigare skrivit så ligger en av Delicatos outlet nära oss så det är lätt att handla fika där om jag inte orkar baka själv.
 
 Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Men i måndags då slog jag till och bakade för första gången sedan Oscar kom till världen. Jag gjorde en kladdkaka efter Leila Lindholms recept och fick också tillfälle att testa min Kitchen aid som jag fick i födelsedagspresent. Kakan blev jättegod! Ska absolut göra den fler gånger.
 
Om en liten stund tar vi en promenad till BVC och ska träffa doktorn för första gången. Det blir spännande att se hur mycket vår grabb väger och mäter nu. Han har växt massor tycker jag! Ikväll får den här mamman ledigt och går ut med kompisar och äter middag. Nog kommer det bli ett glas vin också. Och kanske en drink. Vi får se :)

Postat av: Syster

Så gott det ser ut! Hoppas det finns lite kladdkaka över :)

2014-02-20 @ 12:02:37

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: