Baby boy

Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Här är lille Oscar i sin morfars famn för två veckor sedan. Han parkerade sig där i flera timmar då vi firade min födelsedag. Det kändes nog tryggt där.
 
 Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Oscar med handen i sin mormors hand. Så små små fingrar och tår den här lille har. Det är bedårande.
 
Den här dagen har vi gjort lite allt möjligt. Tvättat, promenerat, testat babygymmet en stund och Oscar har suttit i babysittern medan jag fixat i köket. Han sitter i den i skrivande stund och är hyfsat nöjd. Jag har också börjat läsa in mig på bröstpumpen som vi köpte igår. Om det blir tid så ska jag testa den idag. Imorgon ska jag nämligen iväg några timmar och fylla på mina fransar så det vore bra om det finns lite mjölk som Johan kan mata från flaska.
 
Nu ska jag värma på Johans goda lasagne till middag och hoppas att jag får äta den i fred :)
 
Och just det, för er som väntar på en förlossningsberättelse så är den under arbete. Jag skriver lite nu och då när det finns tid. Det kommer bli en lååång historia...


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: