Bakverk och fikastunder

Bilder lånade från Bakverk och fikastunder
 
Jag har hittat en ny favoritblogg i kategorin bakning. Det är Ulrika som har bloggen Bakver och fikastunder. Den är bra på flera sätt. Först och främst så delar hon med sig av så mumsiga recept, men sen att man får följa med lite i hennes vardag med familj och inredning är också väldigt roligt. Det är det jag gillar med att läsa bloggar, att få "lära känna" personen bakom bloggen utöver huvudinnehållet. En bra mix helt enkelt.
 
Här om dagen testade jag att göra hennes saftiga chokladsockerkaka. Den ska jag bjuda på nu när vi är på Åland. Receptet hittar ni här. Jag hade också tänkt göra Sega kolarutor, men det hann jag inte. Det receptet hittar ni här.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: