Tårtdecor i Kungälv

Utrustning: Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
En liten glimt av vad jag köpte när jag var på Tårtdecor och handlade. En liten förvaringsask för tyllar, engångsspritspåsar (heaven!), pulverfärg som jag använde till mina macaroner, strössel och bakformar. Jag hade i princip bara Oscar i tankarna när jag köpte det här. Grönt, blått och turkost är färger som jag använde mig av till dopet och som jag också kommer köra på till hans 1-årsdag. Ja, jag har redan börjat planera den lite smått :) 
 
Affären var förresten jättetrevlig, det fanns så mycket grejer som jag inte ens vet hur man använder. Kul är också att de har öppnat en butik i Södertälje. Det blir lite närmare om jag skulle vilja åka dit igen. Men nu när jag har sett det mesta kan jag också lika gärna beställa på nätet.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: